Tuesday, May 15, 2007

Test Power

Assalamualaikum,
Sebenarnya memiliki kamera adalah cita2 saya dulu..Tapi itu dulu...Time suka posing. Skang ni saya dah melupakan hobi tu. Tapi saya masih nak kan kamera. So, atas alasan nak memulakan bisnes melalui internet ni, saya belilah kamera yang tak seberapa ni. Janji boleh buat keje, saya dah cukup gembira.

Smlm, suami nak gi amik pasir di tepi sungai. Saya decide nak ikut actually utk bawak anakanda saya bertiga ni lari sikit dari kebiasaan. Sekurang2nya mereka boleh tgk sungai..Kebetulan masa sampai tu, ade org main layang2 tapi asyik tak naik aje so Asmaa' n Usamah terloncat2 suka. Diaorang ingat macam tu kot cara yg betul.

Sedikit gambar kitorg melepak di tepi Sungai Jertih.



Tu je utk ari ni....
Comments
0 Comments

0 cool comments:

Post a Comment

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!