Wednesday, October 24, 2007

Berita Gumbirak!!!


Assalamualaikum,
Ni dah kira pengumuman untuk semua yang mengenali saya. Alhamdulillah, semalam saya telah dikhabarkan oleh tuan kedai tempat saya nak buka kedai spek bahawa kedai saya dah boleh mula renovate. Saya jadi takleh tidur bermula malam semalam lah sebab excited sangat nak fikir apa langkah2 yang saya perlu saya atur satu persatu supaya semua urusan selepas2 ni berjalan dengan baik.

Berpindah ke Parit Buntar tidak hanya mempengaruhi persekitaran bekerja saya, malah akan ada kesan kepada keluarga saya juga. Selepas ini, buat permulaannya juga kami suami isteri akan melihat anak-anak membesar sendiri di depan mata. Alhamdulillah, ada juga antara impian saya yang tercapai. Dah lama bangat tunggu detik seperti ni. Alhamdulillah...

Juga kepada yang turut mendoakan untuk kami, terima kasih atas doa dan pertolongan kalian yang lain. Sesungguhnya pertolongan ini tidak dipandang sedikit oleh kami. Malah ALLAH SWT pasti akan membalasinya dengan sesuatu takdir yang lebih baik kepada kalian kami doakan.

Banyak nampaknya yang mahu saya fikirkan selepas ini. Pasti blog ini akan tersadai buat seketika kecuali saya merasakan fikiran saya terlalu sesak hingga saya memilih untuk menulis blog sebagai cara menenangkan jiwa nan gelora. Mmm...Doakan kami lagi eks.....
Comments
0 Comments

0 cool comments:

Post a Comment

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!