Wednesday, July 08, 2009

2009 Cute's Blogger Award

Bismillah,

Saya tak ada kerjakah ini hari sehingga boleh layan tag? Hihi..mana boleh tak layan weih, ini adalah tag dari kakyong yang baik budi. Apatah pula tag kakyong yang berbaur sukiduki itu...huk huk...udahlah kakyong, walaupun dukalara tu sentiasa berpaut di dalm diri kita sebagai isteri tapi jeling2lah pada janji ALLAH andai kita menjadi isteri yang taat. Chewah..ni kang, En Nejad saya gelak guling2 sebab saya sejak akhir2 ini pun sudah pandai buat aksi power rangers dengan dia...hik hik...
1. Copy badge "2009 Cute's Blogger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.


2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda. ~ award ini dapat dari kakyong72 yang punya 3 orang anak. Sapa perlukan orang utk buatkan akaun elok bebeno la ek utk contact kakyong72. Tapi tunggu seminggu dua lagi sbb saya berhajat nak booking dia dulu....ngee

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya(anda di-tag)
  • Saya suka mengumpul setem sejak kecil. Ada sapa nak beli??
  • Saya telah mempunyai 4 orang anak dan bercita2 utk meramaikan lagi. Sapa mau join??

  • Saya mempunyai kedai cermin mata sendiri dan sangat enjoy dengan perkhidmatan saya. Sapa yang rabun??

  • Saya dikatakan seiras dengan suami saya. Suami saya pula dikatakan seiras dengan Ahmadinejad. Adakah saya juga seiras dengan Ahmadinejad?

  • Anak2 saya nama mereka dimulakan dengan huruf 'alif hamzah'. Asmaa', usamah, uwaiys dan arwa. Ada sapa ada cadangan utk next baby?

  • Saya suka berleter secara online. Ini adalah posting saya yang ke 295. Owh, sungguh kuat saya berleter!!

  • Saya suka chatting dengan kaum ibu. Sambil chatting, kami bergossip tentang anak2 kami.

  • Saya suka hidup bersosial, tetapi suami saya macam tak berapa nak minat. So, saya kene balancekan ini.

  • Saya seorang yang banyak mulut dengan orang perempuan. Tapi jangan bagi orang laki, saya akan jadi kaki gaduh dengan mereka.

  • Bila saya ada masalah, saya akan menulis. Kadang2 saya hantar, kadang2 saya simpan. Saya tidak suka simpan masalah dalam kepala, jadi saya selalu tidur dan lupakan masalah itu. Tapi jika ada masalah dengan suami saya, saya akan berterus terang sahaja dengannya. Masalah tidak akan selamanya menjadi masalah jika kita tahu cara hendak menyalurkannya keluar. Maafkanlah supaya kita akan dimaafkan kelak.
Hokeh, disebabkan saya berkesumpatan (saje salah eja), saya amik tepek juga award2 di bawah ini yang kakyong tujukan kepada kawan2nya. Hihi....happy blogging!!!




Comments
0 Comments

0 cool comments:

Post a Comment

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!