Monday, July 27, 2009

Saya Yang Pasif

Bismillah,

Jangankan blogging, email pun saya tidak buka...ha ha...tapi saya masih menulis dan sedang dalam proses memindahkan sedikit demi sedikit dari apa yang saya diskas di Ratuhati di sini. Sekarang saingan saya sudah semakin ramai. Mesti pihak penganjur di Ratuhati dan SriSuri akan pening2 lalat dengan penyertaan itu. Namun saya masih berharap saya masih ada luck untuk memenangi pertandingan ini.

Jadi, jika sesiapa yang masuk ke sini tapi tak ada yang nak dijamu, bertandanglah ke Ratuhati ya. Kita boleh borak2 di sana. Thanx untuk rakan blogger mcm Kakyong yang peramah itu yang tuut menyumbangkan idea buat saya di situ. Kenapa breastpump itu begitu bermakna buat saya? Saya mahu mencuba breastpump yang dikatakan berkualiti dan jika tidak saya akan memerah susu dengan tangan sahaja (kerana tak boleh beli sendiri)..

Saya sudah serik dengan 3 jenis breastpump yang saya guna sebelum ini. Bila di tanya kawan2 yang boleh buat stock dalam peti ais, majoritinya menggunakan Spectra. Tapi bila melihat harganya, saya cepat2 perah dengan tangan sahaja...ha ha...kudukut maksima :P Kawan2, jom jumpa2 di sana??
Comments
0 Comments

0 cool comments:

Post a Comment

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!