Tuesday, August 25, 2009

Cadangan Nama Baru Utk Chocville

Bismillah,

Ini akan menjadi satu entry contest yang paling memakan masa yang lama buat saya. Padanlah semasa minta orang masuk contest pertama saya iaitu menentukan tagline blog ini, orang mengambil masa lama untuk memberikan cadangan malah pemenangnya Hanz adalah orang yang hampir akhir memberikan cadangan.

Saya malah meminta suami saya memikirkan sesuatu untuk dibuat cadangan dan macam2 lah yang terkeluar dari mulut dia tapi semuanya terlampau kelakar..hihi... Lalu saya terfikir sesuatu ketika tengok cerita Jacky Chan tadi.

www.amustchoc.com atau www.a-must-choc.com

A MUST CHOC - coklat yang menjadi satu kemestian.

Asalnya saya nak letak MASCHOC untuk mewakilkan perkataan MAS sebagai singkatan Malaysia tetapi sebagai contoh kumpulan nasyid D'Hearty contohnya, kalau dalam bahasa Malaysia ia boleh menjadi 'di hati' begitu juga kumpulan 'inteam' ia boleh juga disebut sebagai 'intim'.

Jadi A MUST CHOC adalah mungkin boleh ditafsirkan sebagai 'emas' iaitu kira top lah atau ia juga adalah 'a MAS choc' iaitu 'coklat Malaysia'

Link Blog ini adalah Online Choc Boutique @ Chocville dan tuan punya blog adalah di love to be me. Manakala contest ini boleh disertai di sini .
Comments
0 Comments

0 cool comments:

Post a Comment

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!