Friday, August 14, 2009

Tag Dari Surie


Namaku:
Norhafizah Binti Madzlan (Kang ni ada lah yang tanya siti mai mana?? He he...)

Nama Panggilanku:
Pija - panggilan ni 1st best fren masa sekolah rendah yang memandai panggil dan sbb teringat kat dia masa masuk sekolah menengah, so saya suruh orang panggil dengan nama tu...

Fizah - yang ni paling standard sekali

Tarikh Lahirku :
6 April 1980 - tua dah...

Tempat Lahirku :
Hospital Sg Petani, Kedah

Statusku :
Married woman - mom of four kids (five in progress)

Hobiku :
Blogging
Kira hutangduit
GetahBuku skrap

Makanan Kegemaranku :
Alamak..takde yang spesifik aaa..semua hantam

Minuman Kegemaranku :
Pun semua hantam

Cita-Citaku :
Adei....tak reti nak jawab secara skema aa pulak..
Kira nak jadi mak yang baik, isteri yang baik, anak yang baik...pendek kata yang baik2 belaka...

Pengalaman Burukku :
Hadeih...yang ni kene tanya orang terdekat saya...saya malas nak ingat dah.. tapi satu yang boleh saya cerita adalah masa saya dan suami eksiden teruk di Rantau Panjang dulu...horror gila

Pengalaman Manisku :
Time kawen, time beranak...mengalahkan time grad ni perasaannya

Perkara Yang Disukaiku :
Pendek kata benda yang menyenangkan hati aaa

Perkara Yang Tak Disukaiku :
Pendek kata juga benda yang menyusahkan hati..

Adakah Anda Berpuas Hati Dengan Apa Yang Anda Ada? :
Sangat...sangat...Alhamdulillah

Harapanku :
Semoga saya tidak menjadi orang lain kerana saya suka menjadi diri saya...


*tambahan - I am a simple person, ada benda suka, ada yang tidak, pernah jatuh dan pernah juga rasa naik...

Hihi...ini adalah tag dari Surie... Terasa macam buat biodata dalam buku otograf masa sekolah rendah plak..hihi... Thanks Surie atas persahabatan yang baru terjalin ni...

OK skang saya nak pas tag ni kepada sapa ek? Saya nak pilih 5 followers terbaru boleh?
Comments
0 Comments

0 cool comments:

Post a Comment

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!