Thursday, August 13, 2009

Using Emoticons In Blogging

Bismillah,

greenscarfemoticon Apa pandang2? He he...saya tgh test power neh. Pagi tadi terjengah ke MBP. Arni Littlemama kecek pasal Emoticon. Saya pernah buat dulu. Tapi XTVT menulis saya jadi sentap. So, saya tak gunakannya dah. Arini...kalau entry ni menjadi, saya nak tepuk2 bahu saya. Sebab saya dah jadi budak pandai sikit...greenscarfemoticon

Mau Littlemama ketawa duling2 kalau tengok entry perak ini. Apa yang saya buat dalam entry ni ialah...
  1. Saya pergi ke link ini
  2. Saya tidak install apa2 ataupun ubah apa2 kod html yang sll buat saya pening.
  3. Saya pilih je emoticon yang saya berkenan.
  4. Saya right klik atas emoticon itu.
  5. Saya copy image.
  6. Saya pastekan kat entry post saya di bahagian compose...
Okeh..nak tekan publish post ni nk tgk jadik ke tak :P

*Lepas ni korang boleh la bayangkan saya jerit mcm Tarzan mcm mana ye... greenscarfemoticon
Comments
0 Comments

0 cool comments:

Post a Comment

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!