Wednesday, September 02, 2009

Nuffnang Asia Pacific Blog Awards

Bismillah,
Sebenarnya saya bukan alert sangat dengan Award2 inilittlekittyemoticon. Walaupun saya ada akaun Nuffnang tapi atas lemahnya saya dalam meletakkan kod HTML menyebabkan saya akaun saya ini menjadi tidak aktif. Lalu di manakah saya mengetahui kewujudan Nuffnang Asia Pacific Blog Awards ini?

Ini adalah kerana saya menerima email di bawah dari Ros LittleMama di
Mom Bloggers Planet :

Salam Macik,
I think that your blog deserves to be nominated as a nominee in the Nuffnang Asia Pacific Blog Awards.
I have nominated your blog http://sitisifir10.blogspot.com/ under the category: Best Parenting Blog.
I think your blog has lots of useful information for young Muslim parentsYo
You can check here for further details
Hope you can make it to the top 5 nominees which will be announced on 16th Sept. If you do then you will need to promote yourself to get all the votes you deserve. Have fun!
Regards,
Ros (littlemama)



Terus saya menjadi malu2 kucing kerana jika nak dibandingkan dengan pencalon itu, saya bukanlah apa2 pon kanlittlekittyemoticon?? Mmm...dan tolong abaikan panggilan macik dia untuk saya ye... Saya bukan macik dia tapi kami berlawan2 panggil macik antara satu sama lain..ahaha...

OK, let us make it short. Entry ini bukan untuk paksa korang mencalonkan saya lagi dan lagi (tapi kalau korang buat tu, terima kasih banyak lah ya) tapi sekadar nak memberitahu bahawa Award ini wujud di link ini.

Berikut adalah Nominations Categories...ada manyak kategori tuh...

Blogs of subject interest:

  1. Best Blog Shop
  2. Best Food Blog
  3. Best Fashion Blog
  4. Best Parenting Blog
  5. Best Travel Blog
  6. Best Geek Blog
  7. Best Celebrity Blog
  8. Best Entertainment Blog

Overall blog Categories:

  1. Best Original Blog Design
  2. Most Influential Blog
  3. Best Hidden Gem
  4. Region's Best Blog
Seterusnya borang pencalonan boleh didapati dari http://awards.nuffnang.com/nominations.php pula ye

Seterusnya saya telah mencalonkan satu blog untuk satu kategori..insya ALLAH akan mencalonkan anda yang lain lagi nanti...

My Nominations

  • Your nomination for " littlemamadiary.com " under " Most Influential Blog " has been recorded. Thank you for participating!



Okeh, sekarang anda mahu saya calonkan anda untuk kategori apa?? Saya akan pertimbangkan...ahahaha....littlekittyemoticon
Comments
0 Comments

0 cool comments:

Post a Comment

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!