Friday, September 18, 2009

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Bismillah,

Saya bukanlah orang yang pandai nak buat kad2 maya macam kawan2 yang lain buat. Kalau saya collect satu2 kad yang saya dapat mll email dan melalui Facebook saya nescaya penuhlah blog saya. Jadi saya memilih untuk menerima dan menampal kad2 mereka yang meninggalkan mesej di blog kesayangan saya ni di blog saya.

Walau apapun, saya ucapkan terima kasih. Apa yang kalian doakan kepada saya, saya akan turut mendoakan kalian. Justeru, di penghujung Ramadhan ini sehinggalah masa saya menaip semula, saya ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI. Kepada mereka yang tinggal berdekatan Parit Buntar, jemputlah datang ke rumah saya. Anak2 saya dah hias rumah kami dengan mural yang mempersona :P Sebenarnya ramai yang memahami bagaimana keadaannya bila beranak ramai seperti saya.

Jadi, kami ingin mengucapkan Selamat Hari Raya dan Maaf Zahir Batin kepada semua ya...... Tengoklah wajah kami tahun lepas di bawah ni. Mmm..ramai yang tanya, tahun ni nk bergambar ke tak? Tengoklah rasanya tidak di studio sebab takde pertambahan ahli baru.....he he...maybe next year...


Kepada yang nak datang rumah saya tu, saya boleh dihubungi di 0199515058.
Insya ALLAH saya akan berada di Jerteh sehingga raya ke2. Daaaaaaa.........

Comments
0 Comments

0 cool comments:

Post a Comment

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!