Wednesday, September 16, 2009

Senarai Pemenang Di Sini Kisah Coklatku Bermula

Bismillah,

Hihi...saje je ku peram2 buat keadaan menjadi lebih saspen. Hokeh, Pn Haridah coklathalal tidak berkesempatan untuk melihat semua peserta dan dia dah bagi mandat pada saya untuk memilih pemenang. Demi untuk tidak buat saspen terlalu lama, saya minta 3 orang juri berdekatan saya untuk membuat penilaian untuk gambar. Sebab dalam gambar itu ramainya adalah kawan2 baik saya jadi pastilah saya tertarik hati nak pilih gambar mereka dan ini bias kan. Kalau tanya saya, my febret pic is gambar Aliya...ahahahaha....

So the winners are :
Kategori pertama :

Hadiah pertama :
Gambar ini menang kerana maknye pasrah betul ek dengan kecomotan anak dia tapi really wonder kenapa baju dia tidak chomots?? Adakah maknye membedakkan anak dengan coklat??
Praline Chocolate : Super Premium Chocolate (48pcs) + Panned Chocolate




Hadiah tempat kedua :

    Bagus!! Kicik2 lagi sudah mamam coklat!!! Well prepared, takde baju so that mak dia tak yah susah2 gonyoh baju dia kalau dah chomot nnt ;)
    Praline Chocolate : Premium Chocolate (32pcs) + Kurma Chocolate(24pcs)


    Kategori Kedua :


    Hadiah pertama :
    See,banyak bentuk kan coklat ni????
    Praline Chocolate : Super Premium Chocolate (48pcs) + Panned Chocolate




    Hadiah tempat kedua :
    Bukan susah nak tunjuk kasih sayang kan? Pakai coklat pun okeh...
    Praline Chocolate : Premium Chocolate (32pcs) + Kurma Chocolate(24pcs)



    Haridah, nasihat saya lain kali jgn buat contest ini di bulan puasa....ramai yg meleleh air liur niiii :P

    Kepada para pemenang, sila emailkan alamat anda kepada sitisifir10@yahoo.com. Tapi hadiahnya lepas raya...coklathalal sedang memenuhi tempahan untuk hari raya dahulu ye..
    Comments
    0 Comments

    0 cool comments:

    Post a Comment

    Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!