Saturday, October 17, 2009

Batu Belah Batu Bertangkup versi Sitisifir


Bismillah,

Wah..wah terasa rinduuu sangat nak menaip semula. Seblom ni bukan takde masa since last entry yang saya tulis tapi emosi saya melarangnya. Kalau orang lain ada Monday Blues, my blues is almost every day. Muahahaa...Tapi alhamdulillah, dengan usia tua yang ALLAH beri saya nikmati ini, saya kira saya semakin matang dalam meneliti masalah dan menyelesaikannya.

Hari ni saja nak cerita pasal Asmaa' dulu. Kisahnya tadi Maksu Dilah bawakan apom balik yang dia beli dari tepi Billion. Actually saya kirim tapi memang lepas ni takleh lah nak kirim barang dekat Dilah dan Syiqah lagi. Boleh terbarai perut ku kejar diorang nak kasi duit!!! Tapi kebetulan dia sampai dengan apom balik yang sedap itu, saya sedang nak solat. So, kita dulukan aje yang wajib.

Dilah pun pesan pada Asmaa' (agaknya...) "Tinggal satu kat umi tau...umi tak makan lagi." Saya tau ilah pesan pun sebab Asmaa' melalak2 menangis halang Usamah dari makan apom balik yang last sekali tu. Huhuhu...agak2 korang saya terkilan tak??

Zaman skang ni alhamdulillah senang aje kita buleh dapat bekalan makanan. So, saya tak kisah pun kalau anak2 makan semua...kang kalau saya teringin, esok2 boleh nyinggah ke situ. Tapi peristiwa tadi tu buat saya betul2 rasa Asmaa' akan jadi kawan baik saya menggantikan sahabat2 saya yang dah beranak pinak itu. Cuma nntlah tunggu dia besar sikit lagi kalau nak share lebih lagi...

Ada banyak lagi peristiwa yang ala2 kes ini. Nanti insya ALLAH kita sembang di lain edisi ya. Esok lepas saya qadha tengok Nur Kasih yang semalam tak dapat tengok tu, saya akan mula berblog semula....weeeweee......
Comments
0 Comments

0 cool comments:

Post a Comment

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!