Thursday, October 08, 2009

Pre Raya



Bismillah...

Ini bukan gambar raya tapi gambar nak menunjukkan baju raya. Ehehehe....Orang lain dah upload gambar raya berzaman2 tapi saya baru nk tunjuk aktiviti pre raya kami.

Baju2 ini dibeli dari sebuah kedai dan sayalah orang yang paling lega bila boleh mendapatkan baju yang telah siap dijahit sedondon dalam satu kedai sahaja. Cuma kain tudung saya je melilau merata pelusuk Parit Buntar tak bertemu dengan tudung yang bersulam lawa. Maka tudung saya, saya dapatkan di Jerteh....

Alhamdulillah juga, tak ada satu pun baju2 itu perlu di alter semuanya tangkap muat di badan kami cuma yang hanginnya zip baju saya rosak di pagi raya....sabo je la...agak2 baju raya jaminannya berapa bulan kah?? Ahahahaha....
Comments
0 Comments

0 cool comments:

Post a Comment

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!