Tuesday, October 27, 2009

Siapa Nak Beli Buku Saya Dgn Harga Murah?

Bismillah,

He he...mcm ape ek tajuk. Bukan apa sebenarnya tajuk tu takde aa besar sangat. Bukan saya nak promote sangat buku ku yang biasa2 aje itu. Tapi saya sangat minat dengan jualan murah!!!



OK buku2 di atas ini akan dijual dengan potongan 50%..berbaloi2 kawan2...saya dah pun beli (bayar) utk 3 buku di atas...dan buku saya itu (Manual Kerja Isteri & Suami) yang di atas tajuk Cara Mudah Mengajar Sc & M3 dengan harga RM 6 dan RM 7.50 aje....kalau kengkawan beli lebih dari RM 20, pos jadik free tapi kalau kurang dari itu, kene tambah RM 3 utk cas pos.

Ada lagi ni...

Buku kanak2 ni saya beli dah tau...dan jenuh juga nak ceritakan satu2 kat anak2. Masa mula2 beli dulu mmg tiap2 malam juga saya asah lidah dengan membaca story book...ada dalam B.Melayu dan English. Utk sampai ke senarai buku, sila klik pada gambar yang ada tulis potongan itu ya...
Comments
0 Comments

0 cool comments:

Post a Comment

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!