Sunday, December 13, 2009

Hadiah Terkini dari Sarah Rahim & Dayang

Bismillah,

Sila rujuk entry ini dan entry ini.

Saya sudah dapat hadiah dari Sarah Rahim (clothdiapers-n-all). Saya dapat sekeping CD ini dan ia sedang di prewash.


The most prefered
Machine Washable+Reusable+Resizable (S,M,L)
pocket cloth diaper
, by every mommy... :)

10 GREAT PRODUCT FEATURES:
1) Comes with 3 layer 100% microfiber terry inserts(5"x13.5") which is a strong absorbent material and can absorb urine fast.
2) 3x3 clever snaps in front of nappy cover, easy to adjust different size for any age of baby
3) Fit baby weight from NB to 13 kg, a clever popper 'system' ensures nappies "grows" with the child.
4) S/M/L all in one size (please adjust the snaps according to the boby size of baby).
5) Easy to adjust waist and leg
6) Super absorbent - 3 layer inserts and thick inner fleece
7) Soft inner fleece will wick away moist & feel soft on baby's skin
8) Waterproof outer with PUL lamination to prevent leakage - breathable
9) Made of 100% Polyester/Original cotton
10)
Machine washable :) I like... :)

Dan ia adalah berwarna kuning yang cantik. Dalam banyak2 CD saya, CD ini adalah CD Kalian, saya tak dapat nak tepekkan gambarnya. Skrin kamera saya rosak dan kini tepon saya pulak (mode nangis minta dikasihani :P) Walau apapun, terima kasih Sarah!!

Kemudian, entry saya menjadi follower bertuah Dayang. Dayang kata jahitannya tak cantik...saya kecik ati ni sbb 'tak cantik' Dayang adalah sangat cantik pada mata saya. Sekarang sepit itu sentiasa ada di rambut Asmaa'. Bila saya suruh dia lepaskan rambut sebelum tido, dia akan genggam sepit tu sampai pagi. Mcmtulah dia kalau dapat benda baru, kalau dapat kotak kaler, memang samai bawak tido...risau adik amik kot.


Thanks Dayang for this lovely handmade birdie mini pouch dan butterfly hairclips. Pouch nya saya guna untuk bubuh enpon yang rosak. Time nk shopping saya masukkan sebatang pen dan buku 555 yang saya tulis 'things to buy', duit RM 50 dua keping dan kad Real Rewards :) Tak sia2 tau saya dapat :)

Kawan2, ini salah satu yang saya suka dalam blogging!!

1 comment:

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!