Monday, December 07, 2009

I Am The Lucky (EXTENSION OF MYSELF) Follower

Bismillah,

I am really lucky today. Sebab saya dapat note ini di shoutbox saya :

7 Dec 09, 18:03
mommaMia: Congrat ct dpt secebis hadiah fr dayang (http://dmasyri.blogspot.com/)

Thanx MommaMia...huhu rasanya kalau tak ntah2 saya boleh trlepas sbb saya baru je masuk blog Dayang pada entry yg seblomnya...

secebis hadiah untuk follower..=)


sebagai tanda terima kasih..
saya nak kasik secebis hadiah untuk follower saya..
sori la..saya tak mampu nak bagi kat semua orang
so saya pick sorang dulu untuk kali ini..


birdie mini pouch and butterfly hairclips..

jadinya untuk kali ini
saya pilih..


oleh itu..
sitisifir10 sila email saya ye semua detail kamu..
nama, alamat dan no hp..


kalau dalam masa seminggu sitisifir10 tak email saya..
saya akan pilih orang lain pula..

Ngeh ngeh...kebetulan Asmaa' dah pandai nk sepit2 rambut kan...musti dia suka dapat ini... pouch itu, sori ek, yg tu umi book :P To Dayang, this is not secebis to me...sbb dah laaaaama dah minat handmade things mcm Dayang n 'kawan2 craft' did...

*so, baik korang follow Dayang...manatau esok lusa tulat rezki korangs...

6 comments:

  1. salam kak siti..
    tq la ye promote dayang kat sini..

    btw,hadiah tu dyg try pos secepat yg mungkin ye..since dyg dlm mc lg skang ni.sakit mata tak baik2 lg..
    =)

    ReplyDelete
  2. comelnye...:) tahniah kak!

    ReplyDelete
  3. its nothing. Dah rezeki Ct kan. Tahniah!

    ReplyDelete
  4. congrats!
    sweetnyer prize ni ;) rezeki jgn ditolak ;)

    ReplyDelete
  5. wah syok..follower blog ni tadak hadiah ke?hikss..lariksss

    ReplyDelete
  6. Dayang, takde ape pun tlg promote...dapat adiah lagi best!!! hihi..thanx Dayang..mm, bab nak pos tu, nnt2 aje...akak tak kisah sangat pun...og nk bg dah teramat baek..

    Aqilah, sangat cumil kan?? saya sangat sukkka

    Momma Mia..tapi kalau takde org bgtau ntah2 terlopes den...

    MamaZharfan, macik siti mmg sll tak tolak rezeki..he he


    elissmie...alamak...nak larik jugakkkkkkkk

    ReplyDelete

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!