Monday, August 30, 2010

Art Of Light : Superyzaf (Pakej Fotografi)

Bismillah, 

**Saya tidak dibayar untuk buat entry ni**

Buat yang ada di P.Buntar dan kawasan2 yang sama waktu dengannya...
Superyzaf (Fazry actually) adelah a fren of mine masa sekolah rendah...
Ada kemungkinan besar dia juga satu kelas Pendidikan Islam sbb saya juga tumpang kelas oren dulu masa kelas Pendidikan Islam...
Juga, ada kemungkinan dia adalah salah seorang yang berani2 panggil saya dengan nama Mak Enon juga
(Hampeh la korang dulu pekena aku!!)

Sape nak tengok portfolio dia, ada di sini....

dan tidak ketinggalan yang lama2 punya dalam Fotopage juga

Di bawah ni pula saya kopipes saja pakej yang dia sediakan...untuk tau harga, please contact him personally


Pakej bertunang/akad nikah sahaja
80 keping 4R
1 Sticky album
1 cd/dvd semua gambar dalam format jpeg

Pakej sticky majlis persandingan sahaja
100  keping 4R
1 Sticky album
1 cd/dvd semua gambar dalam format jpeg
1 keping 8R
1 bingkai 8R eksklusif

Pakej custom album majlis persandingan sahaja
1 - 8×12 (20 mukasurat) custom album
1 cd/dvd semua gambar dalam format jpeg
1 keping 8R
1 bingkai 8R eksklusif

Pakej sticky akad nikah + majlis persandingan sahaja
100 keping 4R
1 Sticky album
1 cd/dvd semua gambar dalam format jpeg
1 keping 8R
1 bingkai 8R eksklusif

Pakej akad nikah + majlis persandingan custom album
1 - 8×12 (22 mukasurat) custom album
1 cd/dvd semua gambar dalam format jpeg
1 keping 8R
1 bingkai 8R eksklusif



* Pakej boleh berubah dari masa ke semasa tanpa sebarang notis.
Liputan untuk setiap majlis ialah dari make up sehingga sesi outdoor jika diperlukan. Untuk mendapatkan harga pakej berserta hadiah percuma/promosi,  sila email ke superyrzaf(at)hotmail.com atau sms ke kosong satu dua 734 16 93.




This is her daughter...nk tgk gambo pengantin korek sendiri dari link dia...
Tak berani la daku nak kopipes gambo yg tak berkaitan..

Fazry,
Aku pertaruhkan nanti anak2 aku untuk bergambar dengan hang...
untuk menambah portfolio hang...
Harga yg hang bg aku dalam fesbuk tu jgn buat2 tak ingat no...
nnt kita ejas the date n time...

2 comments:

  1. Macih-macih kerana promote blog n servis aku.. terharu... hehehe... Tak sangka hang nak promote aku.. hehehe...

    ReplyDelete
  2. tag GA untuk pija.. sila jengah link ni

    http://alinalan.blogspot.com/2010/08/giveaway-breast-milk-choice-for-new.html

    due 2 sept

    ReplyDelete

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!