Monday, December 27, 2010

Bercuti Dengan Anak

Bismillah,

Dahlama rasanya tak tulis belog. Start dr Uwaiys ditimpa pagar. Lepas tu balik ke P.Pth dan bercuti di Debali Resort.. sekarang pun beronline dr bilik ni lagi dan sedikit masa lagi dah nk berangkat balik.

Seronok jugak ek dpt cuti di luar rumah.. Dah bertahun saya tak tidur atas katil dan mlm tadi dpt tidur atas tilam tebal. Itu xpenting, yg pentingnya tak payah masak, tak payah basuh baju dan xpayah sapu sampah kekeke.. (Melampaui bataslah kamu ni Pijah)

Suami saya tgh tidur dan saya layan cross stitch. Anak2 tgh berebut nk tidur dgn abah diorang. Asmaa' tgh lepak luar bilik dan ter sambil mengadap sungai. Rasa macam bestnya. Boleh tak kalau tiap2 minggu cuti mcm ni abang?

Ohye..lupalak nk cerita, datang stay one nite kt sini bukan saja2. Sebenarnya my husband join endurance tp kuda tu pancit kt point pertama lagik kekeke.. Dia guna kuda org dan kata tuannya, kuda tu pun nk dijual jugak.

Gambar later lah upload, gambar time raya aritu aidilfitri tu pun saya tak upload lagik..ngehngeh



Aduhai kawan yang ada FB, tolong votekan Ahmadi ni di link ini :)
Hanya perlu tekan Vote Now dan kalau rajin komen sekali :)
Kalian, jom sambung silaturrahim di Twitter dan Facebook saya :))
Comments
0 Comments

0 cool comments:

Post a Comment

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!