Saturday, January 01, 2011

Alhamdulillah.. Alhamdulillah

Bismillah,

Pagi2 dapat mesej yang menggembirakan! Mak saya hantar mesej bgtau kesihatan abah semakin baik. Saya sangat bersyukur dan sangat lega dengan berita ni.

Bila abah saya tak sihat, saya rasa susah hati sbb saya xtau nak bantu dari segi mana. Tapi Allah tlh tunjuk saya jalan utk ambil ubat homeopathy dr satu klinik homeo di Selayang.

Saya cuma hantar rambut abah dan kemudian abah diberi 4 botol ubat. Abah pun makan ubat tu barangkali dgn disiplin yg elok dan pg td mak mesej bgtau abah OK!

Tapi nnt abah kena pegi biopsi juga utk sahkan apakah penyakitnyaAritu bila diberitahu suspek kanser, sesungguhnya saya rasa susah hati sekali sbb abah adalah pengamal gaya hidup sihat. Dia tidak merokok dan kerja berpeluh2 lagi. Pemakanan pun nampaknya makin dijaga.

Semoga abah akan terus sihat. Amin!

Selit sikit gambar banner baru. Sebenarnya ia untuk cover signboard yg dah kusam sampai ada org igt kedai dah tutup.Huhu..nk buat signboard baru bajet tak cukup maka redha dgn banner je lah dulu.



Nampak kan kekusaman signboard asal bawah tu. Mahal signboard tu tp mutu hampeh!

Aduhai kawan yang ada FB, tolong votekan Ahmadi ni di link ini :)
Hanya perlu tekan Vote Now dan kalau rajin komen sekali :)
Kalian, jom sambung silaturrahim di Twitter dan Facebook saya :))

1 comment:

  1. salam,
    dah tukar nama kedai spek tu ke? ni kedai kat Pasir Puteh?

    ReplyDelete

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!