Tuesday, January 04, 2011

First Day At School

Bismillah,

Ahaha..dah download baru perasan sengat. Sekarang sila sengetkan dagu anda ke sebelah kiri utk melihat gambar adik beradik yg eksaited nk gi sekolah ni..

Asmma' - pakai kasut dlm kete sbb lecah. Kang comot kasut baru dihari pertama sekolah. Abahnye, kasut ni masuk dlm your duty ek..
Usamah dan Uwaiys - pegi sekolah tgk2 tak buka lagi pasti mereka. Arini tak pergi sekolah sbb abah mereka nk merayu masuk sekolah Cina. Huhuhu..
Arwa - yang ni kes berat. Siap nk pakai baju sekolah sehari sebelum tu lagi. So, baju tu saja buat eksen aje..siap galas beg tu..nnt yg lain semua gi sekolah jenuh la dia nangis

Asmaa' sekolah sini. Satu sekolah dgn Fatimah anak Pn Tini (tak dpt nk kasi link dia aa plak)

Ramai kan yg dpt semua A kt sekolah ni.. later Asmaa' akan jadi slh sorg dr mereka insya Allah

Asmaa' seronok gi sekolah. Masa balik saya gi intai tgk tpt duduk dia. Tak sangka anak saya dah sekolah pakai uniform. maksudnya makin tua lah hamba..hukhuk

Smlm bangun kul 5 sbb asyik terjaga. Arini jaga kul 530 sbb ahmadi 'perlukan kasih sayang'. Walaupun sedikit lambat tp saya sempat buat cucur labu. Asmaa' bawak bekal arini.

Slps Asmaa' dah pergi sekolah dengan abahnya, saya masak sayur masak lemak labu,ikan asam pedas tumis dan perangat rendang daging. Arini ada byk kerja nk diselesaikan lagi. Semua saya dah tulis dlm satu list supaya gesaan utk buat semua ni ada.

Ni sambil menyambil tgk Ahmadi dok belek World Atlas. Minat betul nampaknya anakanda hamba. Saya bgtau dia mana bumi, mana matahari n so on.. bak kata watie gbob, mmg xleh underestimate budak2 ni.

Saya cuba juga hadamkan apa yg rakan2 blogger sarankan. Semoga ada faedah utk anak2 saya insya Allah.

Kalian, jom sambung silaturrahim di Twitter dan Facebook saya :))

1 comment:

  1. speaking of underestimate..
    huhu..
    setot pekena mak ngah dia ngam ngam time mak ngah dai tgh tido.
    akal panjang budak tu.
    huuh
    selamt bersekolah semua utk anak2 akak!

    ReplyDelete

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!