Thursday, February 17, 2011

Majlis Ihtifal PASTI

Bismillah,

Kahkahkah...cerita sesi sekolah yang lepas baru nak sensasikan sekarang...ayyoyyo... Sebenarnya saya dah hampir malas nak ceritakan benda ni. Tapi saya cuma nak bgtau sesuatu. Sekarang kan Usamah dan Uwaiys dah ke sekolah Cina. Saya sebenarnya bersyukur sangat kerana sebelum tu dah sekolahkan mereka di PASTI.

Banyak benda yang susah sekali dapat kita sebagai ibubapa cover di rumah apatah lagi oleh cikgu non Muslim mereka di sekolah telah ditanam dalam diri mereka. Tidak hairanlah orang kata budak PASTI selalunya terkehadapan dari segi akhlak dan sahsiah. Tapi..saya tak ada niat nak banding2kan sekolah yang anda pilih...

Kadangkala, cawangan PASTI di tempat masing2 gagal mendidik dan saya bersyukur ALLAH mudahkan kami dengan tempat yang kami hantar. Insya ALLAH di masa depan, walaupun saya nak hantar Ahmadi ke sekolah Cina juga, pada usia 4 tahunnya saya akan hantarkannya ke PASTI bersama k.Arwa :)









Perjuangan Asmaa' telah berakhir di sini dan kini dia dah mula dalam perjuangan yang lain pula.

Doakan Asmaa' dan adik2nya


Tekan butang kongsi di bawah untuk share dengan yang lain ye :)
Comments
0 Comments

0 cool comments:

Post a Comment

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!