Sunday, June 19, 2011

Manusia Perlukan Charger??

ismillah,

Sejak akhir2 ni saya 'like' aje facebook artis ke, blogger ke dan apa2lah yang saya rasa nak like. Walaupun kadang2 saya tak kenal pun mereka2 itu tapi seronok tengok banyak2 update dekat wall. Kalau fanpage artis ni memang macam2 ada dan ini yang saya nak kongsikan bersama.

Dato'Ac Mizal
Pernah tak terfikir betapa mudahnya hidup kita tuhan bagi...tak payah caj so tak payah kehulu kehilir bawak charger......hmmmmm!
pada 08hb Mac pukul 6.35 ptg ·  · 

  • 15 orang sukakan ini.

    • Norhafizah Madzlan eh..bukan gitu, kita kene cas jugak...dgn solat :)) cuma tak payah pakai charger
      pada 08hb Mac pukul 6.42 ptg ·  ·  Seorang

Hehehe...buat spoilt Dato' Ac je kan? Pandai2 je aku sound dia balik. Tapi tak kiralah...sy tetap percaya yg kita ni memang kena cas diri dan iman kita sbb iman kita kan turun naik. Seperti yang dinyatakan di dalam hadis ; "Iman itu boleh bertambah dan boleh berkurang, maka perbaharuilah imanmu dengan LAA ILAA ILLALLAH" (HR. Ibnu Islam).


Itu aje nak cerita petang2 hari ini...time kasih kawan2..


 

1 comment:

  1. Betul tu, sebagai umat Islam kita sentiasa cas...selain solat kena jugak cari pengisian rohani.

    ReplyDelete

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!