Thursday, July 28, 2011

Winner For Unique Entry : SIDRATUL MUNTAHA BESDAY GA 2011

Bismillah,
Ehehehe....tersengih2 lah tengok nama kite up dalam entry pengumuman ni :P



1.Kak Pijah Siti Sipir...*entry panjang menusuk - nusuk kelebu yer..bukan kalbu..
2. TheBanjarScotland*poetic entry.I like!!
so..ape hadiah yg diaorg menang?!1st peson dpt fm...second dpt shawl tu...korang nak tengok hadiahnya?!tengok kat sini lorr: Iceboxrivet


Mujur jugak dia kasi fm..kalau kasi shawl, terpaksalah saya buat GA pulak nak pas shawl dia tu...keh keh keh... dan nak habaq ini akan menjadi my 1st ever fm :))

Di bawah adalah entry penyertaan saya :

*********************************************************
Hari ni gatallah tangan hamba masuk satu GA ni sebabnya tuannya dah ngajak. Gamaknya dia nak kasi menang lah kot tu sebab dia suruh masuk...kuikuikui....

Actually sebelum hamba nak cerita pasal contest, sukalah hamba nak bercerita tentang perjumpaan hamba dengan Dak Ayu ni. Kami berjumpa di area Gombak, opkos lah Greenwood sebab di situ ada gerai febret saya. Saya ajak Ayu makan di situ. Yang saya hairannya dia snap makanan dia aje...tak snap makanan saya. Tapi pagi tu saya makan roti canai sardin dan Ayu makan roti tampal dengan air teh limau.


Ni makanan Ayu

Masa tak panjang pun tapi jadilah untuk kami bertemu kenal lebih lagi sebab selama ni bukan main lama lagi kenal tapi takat online je la tak sampai tahap berjumpa. Macam semasa online, kami sembang macam dah pernah jumpa je...konon2 dia junior sekolah saye plak. Kejap saya, kejap aku, kejap akak...secukup rasa mulut kitorang lah nak guna kata panggilan ape.


Di pertemuan itu, sempat le kami tangkap gambo syok sendiri barang sekeping dua. Mana boleh sekeping, sekali tangkap senget, dua kali tangkap dah vibrate plak. Tapi Ayu, kulit kita sama putih kan?? Keh keh.... tapi rasa sedih plak masa nak turunkan Ayu tu sbb tatau la lepas ni bila lagi nak boleh jumpa kan?? Ayu ni walaupun ada imej 'bonzer' tapi hati dia manyak baik ooo...

Ada sekali tu, dia kasi saya beg tu pada Julai 2009 dan beg tu saya guna sampai arini especially kalau nak gi tempat dekat2 untuk isi baju anak2. Saya tulis tentang beg tu di sini. Kali kedua dia kasi 2 helai baju untuk Arwa dan satu darinya saya tangkap gambar dan letak di sini. Yang dalam gambar di situ adalah kaler pink, yang satu lagi adalah kaler pepel. Alhamdulillah dari Mac 2010 sampai skang Arwa masih pakai baju tu cuma salah satu baju tu dia dah tambah corak sendiri dengan pen.

Ini adalah entry Ayu tentang perjumpaan kami : http://iceboxrivet.blogspot.com/2011/06/siti-sifir-versus-sidratul-muntaha.html



Kali ni dia bagi saya muffin blueberry plak. Saya mula2 bercadang nak makan atas kereta semasa on the way nak balik tapi saya rasa ada baiknya kalau saya buka bagi makcik saya dengan sepupu saya rasa sama dan makcik saya kata sedapppppppp sangat sbb dia macam basah2 tapi tak muak. Oleh sebab itu, kalau anda nak order sila ke di bawah ini.

ads

Okes, berbalik pada GA tadi semula :P (Sila maklum, bahawasanya tidak ada unsur bodek dalam entry ini memandangkan ia adalah satu cabutan bertuah)

Ayu lahir tahun Anjing (tapi apsal ko letak gambar lumbu??)

Kenapakah saya suka baca blog Ayu?

  • Dulu pernah lah follow kisah2 lama dia...macam tengok drama lah mesti nak tau apa endingnya kan??
  • Suka baca dia cerita pasal budak Setot yang seberat tong gas dan Ara si sesumpah kecil itu. Nampak bebenolah keibuan dia di situ. Kalau baca tu rasa macam,"Eh...anak dia ni kejenya buat lawak aje ek??" macam dalam http://iceboxrivet.blogspot.com/2011/06/video-setot-tertonggengkorang-pun-jgn.html 
  • Dia agak aktif dalam gathering dengan blogger2, so saya sll follow cerita berkenaan itu di blog Ayu
  • Kang cerita banyak2 kang korang tak kenal tuannya, baik pergi sendiri ke blog dia, sambil2 tu boleh masuk GA ni... kan???

3 comments:

  1. sudah check.tq arr join kak..terima kasih...

    *tak pernh ku dengar roti tampal.
    hehehehe...
    ye ker?!!

    ReplyDelete
  2. tahniah..

    kakyong sampai terlupa nak jengah balik utk join... si Ayu siap email lagi, remind la tu.. sudahnya terlepas sudah...

    ReplyDelete
  3. Anonymous12:15 PM

    singgah dari senarai blog contest pling kemas

    jum ke blog sy pula

    ReplyDelete

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!