Thursday, September 15, 2011

Selepas Nuffnang & ChurpChurp, Says.my Pulak

Bismillah,

Sementelah belum beranak lagi, dan pagi tadi saya cek tiba2 BE saya melantun dari 2 menjadi 6 dan alhamdulillah di kalangan 6 tu, 2 dari BE saya berada di blog ini dan jumlah uwangnya lebih besar dari 4 BE di blog Uwaiys Optometrist, maka saya nak update sikitlah. Satu lagi yang semangat saya tiba2 saja naik, adelah kerana kawan2 telah dengan baik hati meninggalkan komen sekalipun saya tak sempat singgah ke blog kalian. Terima kasih kalian atas doa kalian.

Oh ye.. Sbb nak kasi yang ringkas punya entry jadi saya make it short lah kot ye. Sebelum cerita saya menjadi panjang, ni saya nak tunjuk hasil tuaian saya di Says.my



Sikit? Memanglah sebab yang ni saya mula menggatal menggunakannya pada tarikh 9 September dan dalam hari tu saja saya dapat sebanyak tu. Itu pun saya letak sekali saja dekat FB. Acu kalau saya linkkan sejam sekali?? Kuikuikuii...

Saya ingatkan kalau kawan2 nak daftar, jangan letak sebarang logo ni dekat dalam blog. Boleh itu boleh tapi kalau kalian adalah Nuffnangers, saya rasa status Gliterrati boleh hilang. Kecualilah kalau korang tak guna Nuffnang. Macam saya ni di blog ni saya letak iklan ChurpChurp di sidebar saya.





Apa yang saya suka dengan says.my ni adalah kerana ia melancarkan kempen-kempen kemanusiaan. Selain itu, kita akan mendapat habuan tidak hanya dengan RM semata-mata tapi dalam bentuk tebusan point dan hadiah juga. Sama kaedahnya macam ChurpChurp, kebanyakan promosi adalah boleh dilakukan secara terus dengan Facebook dan Twitter. Daftarlah di sini ek :



2 comments:

  1. masa mula2 dulu,letak gak iklan selain nuffnang,mmg hilang gliterrati,cpt2 buang iklan tu,nasib baik dpt balik...

    ReplyDelete
  2. 10s 4 sharing...
    br aje register tp x masih blur lg.. hihihi

    ReplyDelete

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!