Monday, April 16, 2012

Great Cloth Diaper Change Malaysia 2012

Bismillah,


Link : https://www.facebook.com/GreatClothDiaperChangeMalaysia2012

Beruntunglah buat mereka yang duduk di sekitar KL sana. Seronok sangat tengok aktiviti macam ni tapi apakan daya, jarak memisahkan. Bukan mustahil kalau saya yang duduk di Kelantan untuk hadir tetapi dapat peluang untuk balik kampung pun agak sukar inikan pula ke KL :). Tidak mengapalah, mungkin ada hikmahnya.

Walaubagaimanapun, saya ingin juga berkongsi tentang program ini. Aktiviti adalah seperti yang dinyatakan di dalam poster di atas. Untuk keterangan lanjut, boleh juga like page yang telah saya pastekan di bawah poster tersebut. Freebies pun banyak di sponsor oleh mereka yang berikut :



Kalaulah saya boleh bersama dengan rakan-rakan seperjuangan ni. Seronok bila kembali kepada keibubapaan alami seperti breastfeeding, cloth diapering, babywearing, homeschooling dan lain-lain. Jika kalian yang masih baru tentangnya, bolehlah add saya di Facebook (https://www.facebook.com/sitisifir10). Insya ALLAH saya akan sedikit demi sedikit memperkatakan tentangnya setiap hari.


Comments
0 Comments

0 cool comments:

Post a Comment

Please Leave A Cool Message For Me ;) Peace!!!